Sanofi lansează Omnivit, gama de suplimente alimentare care contribuie la menţinerea sănătăţii şi a stării de bine a organismului

Primele trei produse ale noii game: Omnivit Activ, Omnivit Memory Forte şi Omnivit OsteoFort sunt deja disponibile în farmacii, fără prescripţie medicală

 Mai mult de jumătate dintre români au folosit suplimente alimentare pentru creşterea energiei şi vitalităţii pe parcursul unui an de zile¹

 În perioada 2-18 august (trei weekend-uri consecutive, joi-vineri-sâmbătă), pe plaja Arruba din Costineşti, Sanofi şi ProFm organizează campania Fitness Mix, pentru a încuraja stilul de viaţă sănătos (prin practicarea regulată de exerciţii fizice)

Bucureşti, 26 iulie 2012 - Conform unui studiu derulat în 2010 de Fovea Internaţional, companie specializată în cercetări de piaţă în industria farmaceutică, românii asociază sănătatea cu un nivel ridicat de energie şi bună dispoziţie. Tocmai de aceea, în România, cele mai des utilizate suplimente nutritive sunt cele care cresc nivelul de energie şi vitalitate al organismului. Peste jumătate dintre români au apelat la această categorie de produse în perioada octombrie 2009 - septembrie 2010. Următoarele în topul preferinţelor românilor sunt suplimentele pentru creşterea imunităţii, multivitaminele, produsele antistres şi cele pentru creşterea capacităţii de memorare şi concentrare¹. Acestea sunt recunoscute ca fiind între cele mai frecvente probleme care afectează randamentul şi performanţa zilnică a românilor.

În acest context, compania Sanofi anunţă lansarea recentă a gamei Omnivit, suplimente alimentare ce combină într-o formulă optimă ingrediente naturale, minerale şi vitamine. Primele trei produse ale gamei - Omnivit Activ, Omnivit Memory Forte şi Omnivit OsteoFort - sunt deja disponibile în farmacii, fiind recomandate îndeosebi persoanelor care acuză stări de oboseală, dificultăţi de concentrare şi deficienţe de memorie sau carenţe de calciu. Astfel, printr-o combinaţie de guarana, magneziu şi vitamina B6, combinaţie unică pe piaţa românească, Omnivit Activ asigură menţinerea echilibrului energetic al organismului şi buna funcţionare a sistemului nervos, reducând senzaţiile de oboseală. Omnivit Memory Forte (ginkgo biloba şi magneziu) îmbunătăţeşte circulaţia cerebrală şi periferică, contribuind la creşterea randamentului intelectual, a memoriei şi a puterii de concentrare. Omnivit OsteoFort combină calciul, magneziul şi vitamina D3, contribuind astfel la formarea şi menţinerea structurii normale a scheletului şi la funcţionarea normală a sistemului muscular.

„Omnivit este o gamă de suplimente nutritive, o formulă unicăîn care ingredientele naturale se combină cu expertizaSanofi, astfel încât să le oferim românilor produse perfect adaptate nevoilor lor cotidiene. În plus, statutul nostru de lider pe piaţa locală de OTC-uri ne reconfirmă faptul că pacienţii români apreciază produsele noastre şi au încredere în ele. Până la finele anului avem în plan să mai lansăm cel puţin un nou supliment din gama Omnivit", a declarat Iulia Roşian, Director CHC Sanofi România. „Un motiv în plus de mândrie este şi faptul că Omnivit Memory Forte şi Omnivit OsteoFort sunt produse în România, în fabrica noastră de medicamente Zentiva, care anul acesta aniversează 50 de ani de leadership în industria farmaceutică locală."

Plecând de la beneficiile suplimentului alimentar Omnivit Activ şi de la nevoia demonstrată a românilor de mai multă energie, Sanofi România va organiza în weekendurile din perioada 2-18 august (joi-vineri-sâmbătă), campania Fitness Mix. Dezvoltată în parteneriat cu ProFm şi beneficiind de colaborarea cu o antrenoare de fitness şi un DJ profesionişti, aceasta va presupune organizarea de evenimente publice care promovează adoptarea unui stil de viaţă sănătos prin practicarea regulată de exerciţii fizice şi însuşirea unei diete echilibrate. Astfel, locuitorii şi turiştii din Costineşti sunt invitaţi pe plaja Arruba, la fiecare sfârşit de săptămână, de joi până sâmbătă, la 10 dimineaţa şi la 6 seara, pentru a face mişcare într-un mod foarte plăcut şi la îndemâna fiecăruia dintre noi. Proiectul este susţinut şi va beneficia vineri, 3 august, la ora 18.00, de prezenţa carismaticului om de televiziune Cabral, care va participa activ la sesiunea de fitness ce va avea loc în seara respectivă.

„Majoritatea oamenilor văd în exerciţiile fizice o corvoadă sau ceva plictisitor, de aceea nici nu reuşesc să le realizeze în mod regulat. Prin Fitness Mix vrem să le demonstrăm românilor că sportul este în acelaşi timp benefic şi plăcut, un mijloc perfect prin care să ne menţinem sănătoşi. Sunt sigură că vom reuşi să-i convingem, combinând exerciţiie de fitness cu muzică antrenantă mixată live", a completat Iulia Roşian.

Despre Sanofi

Sanofi, lider mondial în producţia de medicamente, descoperă, dezvoltă şi distribuie soluţii terapeutice pentru a îmbunătăţi viaţa tuturor oamenilor. Sanofi deţine atuuri importante în domeniul sănătăţii şi se bazează pe 7 platforme de creştere: soluţii pentru diabet, vaccinuri de uz uman, produse inovatoare, boli rare, produse fără prescripţie medicală, pieţe emergente şi sănătatea animalelor. Sanofi este cotată la bursele de valori din Paris (EURONEXT: SAN) şi New York (NYSE: SNY). Pentru informaţii suplimentare, vizitaţi www.sanofi.com.

Despre Divizia Consumer Healthcare Sanofi

Sanofi România este liderul pieţei de consumer healthcare, punând la dispoziţia românilor un portofoliu complex de peste 100 produse, sub forma unei oferte echilibrate ce include: produse OTC (pentru tratarea durerii, a răcelii şi gripei, a afecţiunilor gastro-intestinale), suplimente alimentare şi dermato-cosmetice.

Portofoliul Sanofi este un mix de branduri internaţionale de succes, precum Ibalgin, Essentiale, NoSpa, Modafen, Magne B6, Mucosin, Omnivit, Iwostin, Sudocrem şi produse tradiţionale, precum Dicarbocalm, Antinevralgic, Paracetamol, în care românii au încredere şi pe care le folosesc de aproape 50 de ani.

Persoane de contact:


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1222

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1267

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1297

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1236

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1397

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1536

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1994

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1602

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1542

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1465

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1639

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1880

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3836

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3156

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6234