Sesizările şi reclamaţiile către EUROINS România se pot transmite acum mult mai uşor

EUROINS România a implementat pe site-ul companiei o nouă aplicaţie prin intermediul căreia sugestiile, reclamaţiile sau sesizările clienţilor vor fi soluţionate mai rapid şi mai eficient.

„Suntem întotdeauna foarte atenţi cu mesajele primite de la clienţii noştri, fie că este vorba de reclamaţii, fie pur şi simplu sugestii. De asemenea, suntem conştienţi de importanţa unui feedback eficient în comunicarea cu asiguraţii noştri. Din acest motiv, am implementat o nouă platformă prin intermediul căreia mesajele venite de la clienţi sunt gestionate cu eficienţă şi rapiditate", a declarat Iulius Alin BUCŞA, Director General al EUROINS România.

Acesta nu este primul pas făcut de companie în direcţia eficientizării comunicării cu partenerii şi clienţii săi. În 2011, site-ul www.euroins.ro a fost relansat într-o nouă formă grafică, mai prietenoasă şi mai uşor de utilizat pentru oricine vrea informaţii despre produsele sau activitatea EUROINS în România.

De asemenea, în 2011 compania a plătit daune în valoare de aproape 189 mil. lei (35 788 de dosare), comparativ cu 183 mil. lei în 2010 (38 297 de dosare). Datele reflectă o diferenţă de peste 6 mil. lei şi o creştere a daunelor plătite în 2011 de 3,3%.

Pentru informaţii suplimentare:

Oana RADU Agnes TIU

PR Coordinator Şef Serviciu Marketing
Media XPRIMM EUROINS România

Mobil: 0755.015.510 Mobil: 0754.052.737

E-mail: oana.radu@mxp.ro E-mail: agnes.tiu@euroins.ro

Despre EUROINS România

EUROINS România a crescut şi s-a dezvoltat de-a lungul timpului, adăugând constant valoare produselor oferite, abordării strategiei de vânzare, conceptului de servisare a clienţilor, reuşind să creeze şi să livreze sprijin în preluarea riscului şi oferirea unor produse de asigurare complete. Cei peste 1.000.000 de clienţi, peste 500 de angajaţi şi peste 4.500 de agenţi colaboratori conturează imaginea a ceea ce înseamnă acum EUROINS România.


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1225

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1273

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1299

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1237

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1403

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1538

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1995

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1604

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1547

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1468

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1641

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1882

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3840

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3157

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6237