Dezbateri privind viitorul turismului românesc

Elena Udrea, ministrul dezvoltării regionale şi turismului, a participat astăzi, 9 decembrie 2010, la deschiderea conferinţei "Viitorul Turismului Românesc. Strategia digitală de promovare a României ca destinaţie turistică. De la awareness la vânzări".

Cu această ocazie, ministrul a subliniat că promovarea turistică a României pe Internet şi vânzarea on-line a pachetelor turistice reprezintă condiţii minimale obligatorii de acces între actorii din industria turismului.

"Întâlnirea noastră de astăzi este un pas înainte pe care îl facem, conform înţelegerii pe care o avem cu Facebook, în elaborarea unei strategii de comunicare integrate pe canalele de social media/new media a iniţiativelor ministerului în domeniul turismului. Strategie pe care dorim să o elaborăm şi să o implementăm în parteneriat cu industria de turism din România. De asemenea, dorim să avem campanii de comunicare on-line ale căror rezultate să le putem măsura în termeni de număr de turişti sosiţi în România şi, dacă vom fi inteligenţi şi eficienţi în promovare şi vânzare on-line de turism, atunci vom fi mai competitivi şi vom urca în ierarhia globală a destinaţiilor turistice", a mai precizat Elena Udrea.

Pe parcursul conferinţei, specialişti din turism, publicitate şi PR, creatori de opinie şi reprezentanţi ai unor companii specializate în promovarea şi vânzarea on-line a produselor turistice au dezbătut importanţa acestui proces pentru turismul românesc, concentrându-se pe teme precum: prezentarea reţelei Facebook ca instrument de marketing pentru promovarea domeniului turismului; succesul campaniilor de marketing pe internet pentru pachetele de vacanţe/zboruri/hoteluri (studii de caz); mecanisme de vânzare pe internet; beneficiile programului de parteneriat iniţiat de MDRT; oportunităţi şi strategii pentru viitor.

***

Evenimentul, organizat de MDRT, este finanţat din fonduri europene, prin Programul Operaţional Regional, Axa 5 - 'Dezvoltarea durabilă şi promovarea turismului', Domeniul Major de Intervenţie 5.3 'Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică'.

Biroul de presă


Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Publicare de comunicate în presa națională, locală sau regională, plus promovare, cu eAdvertising

12 Dec 2022 1226

Purtătorul de cuvânt al Ambasadei Chinei în România răspunde la întrebările reporterilor cu privire la vizita lui Pelosi în Taiwan

13 Aug 2022 1276

ISU Prahova Buletin informativ - Măsuri de prevenire pentru perioadele caniculare

22 Jun 2021 1300

ISU Ialomița Comunicat de presă - 15.06.2021

15 Jun 2021 1239

IPJ Iași Buletin de presă - 3.06.2021

03 Jun 2021 1403

ISU Ialomița Comunicat de presă - 28.05.2021

28 May 2021 1539

IPJ GalațiBuletin informativ - 24.05.2021

24 May 2021 1996

IPJ Bistrița Năsăud Buletin de presă - 21.05.2021

21 May 2021 1605

ISU Bihor Buletin de presă - Incendiu la un garaj din Oradea

21 May 2021 1550

IPJ Iași Buletin de presă - Acţiuni desfăşurate de poliţişti pentru limitarea răspândirii virusului SARS-CoV 2

20 May 2021 1468

Ministerul Sanatatii Informare cu privire la incendiul care s-a produs în această dimineață la Spitalul de Psihiatrie din Cavnic

15 Mar 2021 1643

Ministerul Sanatatii Comunicat de presa 19 februarie 2021

19 Feb 2021 1883

„Mărturii de epocă privind istoria Dobrogei (1878-1947)“ Cu amărăciune, despre „plămânii bolnavi ai viitoarei metropole a românismului dobrogean”.

01 Sep 2020 3841

Editorial Campania din spatele prezidenţiabililor

19 Oct 2019 3160

Interviu live Punem proiectele pe masă. Priorităţile Consiliului Judeţean Constanţa în 2019!

14 Jan 2019 6238