Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei
România turistică se vinde bine în Austria şi Germania destinaţiile româneşti, incluse în ofertele tour-operatorilor străini
Vacanţele în România se bucură de mare succes la târgurile
internaţionale de turism din Viena (Austria) şi Stuttgart (Germania).
Mai multe destinaţii turistice româneşti au fost incluse în ofertele
tour-operatorilor străini prezenţi la Târgul Internaţional de Turism
„Ferien Messe" de la Viena (desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie
a.c.) şi la Târgul Internaţional de Turism „Caravan, Motor, Tourismus"
(„CMT") de la Stuttgart (care se desfăşoară în perioada 14 - 22 ianuarie
a.c.). Unele agenţii străine au ales chiar obiective turistice
româneşti pentru a ilustra coperţile ghidurilor cu care s-au prezentat
la târg, iar toate sejururile în ţara noastră oferite de un
tour-operator austriac au fost epuizate. De mare succes în rândul
turiştilor austrieci şi germani se bucură şi standurile României,
organizate în cadrul ambelor manifestări de Ministerul Dezvoltării
Regionale şi Turismului (MDRT) şi care prezintă oferte ale
tour-operatorilor din ţară.
La Târgul Internaţional de Turism „Ferien
Messe" de la Viena, desfăşurat în perioada 12 - 15 ianuarie a.c.,
agenţia Kneissl Touristik a oferit un tur complet al României (pe ruta
Oradea - Sibiu - Braşov - Sinaia - Bucureşti - Constanţa - Iaşi - Baia
Mare, cu oprire la mai multe mănăstiri din Moldova şi în Delta Dunării),
iar pe coperta broşurii agenţia a ales să promoveze Mănăstirea Voroneţ.
Vacanţe în România au oferit şi alţi tour-operatori austrieci prezenţi
la Târgul internaţional de la Viena, Klug der Reiselöewe (care a vândut
destinaţii din Delta Dunării şi Transilvania), Gruber, Club 50 şi Ruefa
Reisen. Mai mult, oferta pentru un sejur românesc cu destinaţia
Bucureşti - Sinaia - Bran, pe care a oferit-o la târg agenţia austriacă
Ruefa Reisen a fost epuizată, toate locurile disponibile fiind vândute.
Şi
reprezentanţii industriei turistice din România au participat la Târgul
internaţional de la Viena, aceştia fiind prezenţi în standul naţional,
care a fost organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului
(MDRT). Standul a găzduit 26 de expozanţi, hotelieri, agenţii şi
asociaţii de turism, autorităţi publice locale şi operatori economici
din domenii conexe turismului. La standul României, MDRT le-a distribuit
vizitatorilor materiale promoţionale cu însemnele brandului turistic
naţional şi broşuri de promovare a destinaţiilor româneşti.
La Târgul
Internaţional de Turism „CMT" de la Stuttgart, desfăşurat în perioada
14 - 22 ianuarie a.c., România este prezentă în ofertele mai multor
tour-operatori de pe piaţa germană, printre care Messerschmidt Reisen,
Neckermann, ITS şi Gebeco/Dr Tigges. Aceştia oferă produse turistice
care fac parte din Strategia brandului turistic naţional al României
(circuite, city-breaks, turism balnear, turism montan), precum şi oferte
pe litoralul românesc.
MDRT a organizat un stand al României şi la
Târgul internaţional de la Stuttgart, în cadrul căruia sunt prezenţi cu
oferte 20 de expozanţi români. Şi aici, Ministerul Dezvoltării Regionale
şi Turismului a distribuit materiale promoţionale şi broşuri de
promovare a destinaţiilor româneşti.
*
* *
Târgul
Internaţional de Turism „Ferien Messe" de la Viena, desfăşurat în
perioada 12 - 15 ianuarie a.c. şi aflat la cea de-a 37-a ediţie, este
cel mai mare târg de profil din Austria. La actuala ediţie au fost
înregistraţi peste 800 de expozanţi din aproximativ 70 de ţări. Ediţia
precedentă a avut un număr de 116.000 de vizitatori, dintre care peste
3.000 au fost specialişti din sectorul turistic.
Târgul Internaţional
de Turism „Caravan, Motor, Tourismus" („CMT") de la Stuttgart,
desfăşurat în perioada 14 - 22 ianuarie a.c. şi aflat la cea de-a 44-a
ediţie, este cel mai mare târg european dedicat turismului de caravană
şi camping, croaziere şi concedii cu ambarcaţiuni fluviale şi maritime,
cură, tratament şi wellness. La actuala ediţie au fost înregistraţi
aproximativ 1.900 de expozanţi din 180 de ţări şi sunt aşteptaţi în jur
de 220.000 de vizitatori.
Standurile României organizate de MDRT în
cadrul celor două târguri internaţionale de turism sunt finanţate din
fondurile europene alocate pentru promovarea ţării noastre ca destinaţie
de turism în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a
României prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional
(Programul Operaţional Regional 2007 - 2013, Axa 5, Domeniul Major de
Intervenţie 5.3 - „Promovarea potenţialului turistic şi crearea
infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca
destinaţie turistică").
Biroul de Presă
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: