09 Feb, 2024 13:37
1424
„Misiunea organizației noastre de a promova destinația Mamaia, perla litoralului și cea mai îndrăgită stațiune de pe litoralul românesc, vine cu o responsabilitate foarte mare. Întreaga zonă Mamaia – Constanța merită să fie prezentată în toată splendoarea ei, cu tot ce are mai bun de oferit turiștilor. Ne-am angajat încă de anul trecut să avem o echipă complexă, alături de care să ne îndeplinim cât mai bine misiunea. Am început anul 2024 prin organizarea unui nou concurs pentru funcția de specialist marketing, post care a fost ocupat de Alessandra Frunteș. Alături de Alessandra, împreună cu departamentul de comunicare, sperăm să găsim cele mai bune soluții în marketing-ul digital pentru promovarea destinației Mamaia Constanța”, a precizat George Măndilă, Președinte OMD Mamaia-Constanța.
“Parcursul meu academic m-a captivat rapid în domeniul marketingului online, o pasiune pe care am cultivat-o încă din primii ani de facultate, fiind licențiată în comunicare și relații publice. Prima mea experiență a fost ca SEO Content Writer într-o mică agenție de publicitate, unde am învățat arta conținutului optimizat pentru motoarele de căutare, într-un mediu dinamic și competitiv. Un moment important în cariera mea a fost implicarea în echipa Bittnet Group, unde am ocupat timp de aproximativ 2 ani rolul de People Experience Specialist. În acest rol am gestionat conținutul vizual și scris pentru comunicările interne și externe, activitatea pe rețelele sociale și organizarea evenimentelor interne pentru angajați, dar și externe, de tip corporate. Această experiență m-a ajutat să îmi dezvolt și mai mult abilitățile de comunicare și relaționarea în mediul de business. În paralel, am dedicat timp și energie gestionării platformelor sociale ale Let’s Talk HR, un centru de consultanță în resurse umane și dezvoltarea carierei, consolidându-mi expertiza în social media management”, a declarat Alessandra Frunteș.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: