26 Apr, 2024 17:10
606
“Un oraș nu poate crește fără viziune și o parte a viziunii noastre este că municipiul Tulcea trebuie să devină un oraș turistic veritabil, nu doar eternul debarcader către Delta Dunării. Un oraș turistic trebuie să aibă o propunere unică, coerentă, o viziune și un brand care să atragă oamenii și să aibă o singură voce. Iar «Tu și Tulcea» creează instantaneu o relație care plasează turistul în cadrul orașului. Îți conferă imediat o familiaritate, ca și cum oamenii care ne vizitează devin locuitori ai orașului nostru, devin tulceni. Tulcea crește, Tulcea își redescoperă esențele, spiritul, Tulcea se schimbă profund. Iar noul brand turistic e un nou pas pe care îl facem pe acest drum“, a declarat Ștefan ILIE, primarul municipiului Tulcea și totodată președintele Consiliului Director al OMD Municipiul Tulcea.
„Totul a fost posibil printr-un efort comun și susținut, început în toamna anului trecut. Prima întâlnire cu mediul de afaceri din HoReCa a fost pe 26 octombrie 2023. Apoi, la sfârșit de decembrie reușeam într-un timp record să obținem avizul legal de înființare al OMD-ului de la minister, iar la nici patru luni de atunci lansăm public brandul turistic. Le mulțumesc cu această ocazie tuturor celor implicați în această reușită și sper din tot sufletul ca brandul să le placă și tulcenilor și să fie adoptat de toți cei care cred în turismul tulcean. Lucrăm la realizarea hărții și a broșurii turistice a orașului, la aplicația de mobil și la crearea unui spot oficial de promovare, eforturi care să continue drumul pe care am intrat astăzi odată cu lansarea brandului turistic“, a punctat managerul OMD Municipiul Tulcea, Alexandru FILIP.
„Noul brandul turistic al orașului spune tuturor că Tulcea iese din amorțeală, că Tulcea vrea să facă lucrurile altfel, că s-a trezit. Niște oameni, niște operatori de servicii turistice, o administrație, catalizează energiile acestui oraș și vor să stabilească aici o propunere coerentă pentru cei care vizitează Tulcea. «Tu și Tulcea» este o apropiere de ceva esențial din tine. Ești într-o relație cu Tulcea pentru că ești parte din ce este Tulcea. Este o regăsire personală. E ceva ce descoperi dupa ce petreci puțin timp aici. «Tu și Tulcea» este promisiunea unei relații, după o experiență. «Tu și Tulcea» plasează turistul într-o relație de familiaritate cu orașul. Orice vizită aici transferă turistului din esențele locale, îl face să se regăsească în valorile locale, îi oferă de fapt experiența de locuitor, ceea ce, în termeni de turism, reprezinta experiența supremă“.
Citește și:
Licitații Tulcea Elevii de la Școala Gimnazială „Constantin Brâncoveanu” din Babadag vor primi, zilnic, pachete alimentare de la SC Complex Anelis SRL (DOCUMENT)
În Tulcea Prima ediție a festivalului „Scrumbii de Florii”, în Satul Pescăresc Tradițional
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: