22 Jul, 2022 15:21
1390
“Așa cum am promis la începutul anului, lansăm și primele cutii poștale digitale, după punerea în funcțiune a ghișeului poștal digital, petrecută acum ceva mai mult de o lună de zile. Credem cu tărie că prezența acestei opțiuni în oficiile noastre poștale va fi un pilon important în procesul de digitalizare, menit să răspundă cerințelor pieței. Clienții au nevoie de flexibilitate și proximitate, iar acesta este un alt pas pentru a ne apropia de ei, din acest punct de vedere. Poșta Română se află într-un proces amplu de investiții în modernizare, iar anul acesta dispunem cele mai mari investiții bugetate și aflate în derulare din ultimele decenii”, a apreciat Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române.
”A fost o muncă susținută a unei echipe minunate, angajați ai companiei și reprezentanți ai furnizorului, pentru care promisiunile făcute clienților noștri, de a ne perfecționa din punct de vedere operațional, sunt sfinte. Avem forța și determinarea necesare pentru a pune în practică cele mai ambițioase proiecte în cadrul Poștei Române, din care vor avea de câștigat și clienții și angajații. Vom continua să implementăm programul de digitalizare anunțat, pentru că avem o reală nevoie să ne aliniem la standardele contemporane ale comerțului online și să ne păstrăm poziția de operator național în domeniul serviciilor poștale și furnizor unic de serviciu universal pe tot cuprinsul țării”, a menționat Lidia Popa, Director Regionalizare – Centre de profit, coordonatoarea proiectului de introducere a pachetomatelor în portofoliul de produse al Poștei Române.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: