14 Nov, 2023 12:22
850
Totodată, reprezentanții Ambasadei României în Marea Britanie ne-au arătat deschidere cu privire la promovarea noastră în rândul companiilor străine,Pe toată durata Târgului de Turism de la Londra reprezentanții organizației noastre au transmis informații și imagini cu principalele momente din cadrul evenimentului. Fiecare desk al României a prezentat mai multe filme de promovare din destinațiile prezente la eveniment, fapt care a reprezentat un plus în cunoașterea mai bună a principalelor obiective și atracții turistice din fiecare zonă a țării noastre.
Reprezentanții OMD Mamaia Constanta s-au întâlnit cu touroperatori străini, companii aeriene, jurnaliști, influenceri, bloggeri și content creatori din Europa, Marea Britanie, America, Asia:
Delegația noastră a susținut timp de 3 zile în perioada 6-8 noiembrie întâlniri cu touroperatori din Europa, dar și din Asia. Numeroși jurnaliști și influenceri din Marea Britanie, America, Polonia s-au arătat interesați de destinația Mamaia Constanța. Am început deja să-i contactăm pe toți cei care au trecut pe la standul nostru, iar în următoarea perioadă vom invita o serie de parteneri media internaționali la Constanța, să cunoască ce avem de oferit. Tot în perioada următoare vom avea mai multe întâlniri prin video call-uri cu toți touroperatorii pe care i-am întâlnit la târgul de la Londra. Vom selecta cele mai bune opțiuni de promovare pentru sezonul 2024, în funcție de buget și de misiunea Organizației noastre pentru anul viitor”*, a precizat George Măndilă, Președintele Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța.
Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia-Constanța, au mai transmis reprezentanții OMD-ului.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: