Curtea de Apel Constanța, decizie definitivă în cazul navei GSP King, reţinută în Portul Midia!

 
 
  • Gsp Offshore SRL se ocupă de activități de servicii anexe extractiei petrolului brut și gazelor naturale, iar ca acționar apar Gsp Offshore BV, cu 99.9%, și GVC Investment B.V., cu 0.1%, din Țările De Jos.
 
Judecătorii de la Curtea de Apel Constanța mențin decizia Tribunalului Constanța, nr. 101/2024, din 11.03.2024, din dosarul 1571/118/2024, prin intermediul căreia nava GSP King, sub pavilion Panama, proprietatea GSP King Ltd, a fost reţinută în Portul Midia! 
 
Decizia Curții de Apel Constanța este definitivă.
 
Dosarul a fost înregistrat pe rolul Tribunalului Constanța, la data de 11.03.2024, cu obiect „reţinere navă ordonanță președintială“, părțile fiind: Navis Ship Management Limited - creditor, Gsp Offshore SRL – debitor, Navymar Shipping LTD – debitor, GSP King LTD - debitor.
 
Prin Hotarârea nr. 101/2024, din 11.03.2024, Tribunalul Constanța a admis cererea de emitere ordonanţă preşedinţială – reţinere navă, formulată de reclamanta Navis Ship Management Limited, în contradictoriu cu pârâtele debitoare GSP Offshore SRL, Navymar Shipping Ltd. şi GSP King Ltd.
 
De precizat că hotărârea Tribunalului Constanța este valabilă, după cum se arată și pe portalul instanțelor de judecată, până la soluţionarea definitivă a dosarului nr. 1570/118/2024, având ca obiect instituirea sechestrului asigurător asupra aceleiaşi nave.  
 
Primul termen în dosarul 1570/118/2024 a avut loc la Tribunalul Constanța, luni, 18 martie 2024, noul termen fiind stabilit pentru data de 25 martie 2024.
 
Despre GSP Offshore SRL
 

Potrivit datelor furnizate de platforma Termene.ro, societatea GSP Offshore SRL, cu sediul în Ilfov, a fost înființată în anul 2016.
 
Firma se ocupă cu activități de servicii anexe extractiei petrolului brut și gazelor naturale.

 
Pentru anul 2022 societatea a raportat cifră de afaceri de 697.965.053 lei, profit de 16.433.406 lei și 632 angajați.
 
Gsp Offshore SRL se ocupă de activități de servicii anexe extractiei petrolului brut și gazelor naturale, iar ca acționar apar Gsp Offshore BV, cu 99.9%, și GVC Investment B.V., cu 0.1%, din Țările De Jos.
 
Prin cererea înregistrată la data de 11.03.2024, pe rolul Tribunalului Constanţa, reclamanta Navis Ship Management Limited a solicitat, în contradictoriu cu pârâtele debitoare GSP Offshore SRL, Navymar Shipping Ltd. şi GSP King Ltd., reţinerea în Portul Midia a navei M/V GSP King, sub pavilion Panama, identificată prin nr. IMO 9292028, proprietatea pârâtei GSP King Ltd., până la soluţionarea definitivă a unui alt dosar  având ca obiect instituirea sechestrului asigurător asupra aceleiaşi nave.
 
Reclamanta a relevat în susţinere că, între Navymar Shipping Ltd., în calitate de beneficiar, și Navis Ship Management, în calitate de contractor, s-a încheiat contractul nr. GSP – (...) -Consul-0822-1, prin care creditoarea s-a obligat să furnizeze personal navigant la navele aflate în operarea societății GSP Offshore SRL și a societății Navymar Shipping Ltd.
 
„În executarea acestui contract, creditoarea a furnizat forță de muncă la următoarele nave: GSP (...), GSP (...), GSP (...), GSP Licorn, GSP (...), GSP Bigfoot 1, GSP Pegasus. GSP (...), GSP (...), deținute de societăți de unică navă și aflate în operarea societății GSP Offshore SRL. Debitoarea nu și-a îndeplinit, însă, obligația corelativă de plată a contravalorii serviciilor reprezentate de salariile personalului ambarcat în cuantum total de 217.705,70 USD, din care 42.370,43 USD pentru nava GSP King“, conform datelor aflate la dosarul cauzei.
 
Sursa documentare: portal instanțe de judecată, rejust.ro și platforma Termene.ro
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
 
Cine sunt cei mai bogați oameni de afaceri din Constanța? Iată topul
 
Grup Servicii Petroliere Shipyard, Grup Servicii Petroliere Catering, SPG Medical Emergencies și Gino Impex, vizate de cereri de insolvență!
 
 

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Nava GSP King, proprietatea GSP King Ltd, reţinută de Tribunalul Constanța în Portul Midia!

12 Mar 2024 7148

Nava GSP King a scăpat de sechestru! Tribunalul Constanța a respins cererea Navis Ship Management Limited (DOCUMENT)

20 Jan 2024 2666

Se cere instituirea sechestrului asigurător asupra navei GSP King! Tribunalul Constanța a fixat primul termen

17 Jan 2024 924

Nava GSP King, sub pavilion Panama, reținută de Tribunalul Constanța în Portul Midia! (DOCUMENT)

16 Jan 2024 8197

Tancul petrolier Delfi, plin cu motorină, a fost salvat de la scufundare și adus în Port Constanța. Imagini exclusive (galerie foto+video)

14 Feb 2018 4571

UPDATE SOS în Marea Neagră. Navă în pericol de scufundare travers de Port Constanța. Intervin autoritățile portuare (video)

14 Feb 2018 5611