Speakeri de renume internațional vin la GPeC SUMMIT Evenimentul anului în E-Commerce și Digital Marketing

GPeC SUMMIT, evenimentul anului în E-Commerce și Digital Marketing, aduce pe scenă speakeri de renume internaționali care vor aborda subiecte de actualitate pentru specialiștii în digital marketing, eCommerce, social media și comunicare în era digitală.

Aflat deja la a paisprezecea ediție anuală, evenimentul reunește la Teatrul Național București nu mai puțin de șapte speakeri internaționali citați în cele mai prestigioase publicații din lume, autori de best-seller și cap de afiș al marilor conferințe de profil.

Speakerii vor aborda subiecte care se regăsesc pe agendele marketerilor și specialiștilor în comunicare precum impactul pe care îl are social media în viețile oamenilor, depășirea obstacolelor din business, schimbările din peisajul mediatic, optimizarea site-urilor în vederea creșterii vânzărilor, cât și teme legate de comportamentul actual de consum și cum poate fi el influențat cu precădere în mediul online.


Ryan Holiday (antreprenor, marketer și best-selling author)
 
Ryan Holiday este unul dintre cei mai citiți autori de către specialiștii în marketing online și antreprenorii care își doresc să găsească soluțiile care pot “păcăli” piața prin creativitatea lor. Ryan este unul dintre cei mai cunoscuți growth hackeri, așa cum se numesc cei care nu își mai bazează strategiile de marketing pe teoriile standard, ci inovează pentru a scala și a obține o creștere rapidă a business-ului.
 
Vitaly Friedman (co-fondator și redactor-șef Smashing Magazine)
 
Vitaly Friedman este Co-Fondatorul și redactorul-șef al celebrei publicații online Smashing Magazine, dedicată specialiștilor în design și dezvoltare web care au în vedere impactul creațiilor lor asupra experienței consumatorilor în mediul online. Arta de a dezolta website-uri de succes cu focus pe consumator se numește “User Experience Design/ Development” și se adresează atât oamenilor tehnci, cât și managerilor de proiecte care implică dezvoltarea de site-uri sau aplicații.
 
Andy Crestodina (“Top 10 Online Marketing Experts to Watch”, potrivit Forbes)

 
Andy Crestodina este specialistul în Content Marketing, autor al cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing și un speaker renumit în domeniu. De asemenea, Andy scrie pentru unele din cele mai importante publicații online de Marketing Digital și este autorul unui podcast de profil.
 

Christian Holst (co-fondator Baymard Institute, companie de Web Usability Research)
 
Christian Holst este Research Director și Co-Fondatorul Baymard Institute, cea mai apreciată companie de cercetare în domeniul uzabilității online (Web Usability Research) din Europa. De-a lungul carierei, Christian a petrecut peste 42.000 de ore coordonând teste de User Experience (UX) pentru cei mai importanți jucători internaționali din e-commerce, iar rezultatele și concluziile rapoartelor Baymard au fost aplicate cu succes de 71% din companiile care astăzi se află în Fortune 500 la nivel mondial.
 
Els Aerts (co-fondator AG Consult, expert în User Research)
 
Els este ambasadoare a metodologiei de User Research Calitativ și a testelor de User Experience moderate de un facilitator. Este pasionată de întregul proces de analiză și urmărește să ajute companiile să își înțeleagă clienții cât mai bine.
 
Angie Schottmuller (considerată Regina Strategiei de Content bazat pe Conversii)
 
Angie este, de peste 10 ani, fondatorul Interactive Artisan, agenție cu sediul în Minnesota, USA, axată pe oferirea de servicii de optimizare SEO (Search Engine Optimization) și CRO (Conversion Rate Optimization) pentru companii medii și mari. Abordarea care a făcut-o cunoscută în rândul marketerilor este transformarea oricărui concept creativ de creștere al unui business într-un framework pragmatic, bazat pe cifre și date.
 
Tiffany daSilva (“One of the Most Influencial Growth Marketers”, potrivit Mashable)
Tiffany daSilva are o experiență de peste 15 ani în implementarea și coordonarea strategiilor de SEO și PPC (Pay-Per-Click), în tot acest timp lucrând pentru nu mai puțin de 500 de afaceri online din întreaga lume, majoritatea e-commerce. Tiffany predă astăzi SEO și SEM (Search Engine Marketing) în cadrul McMaster University din Canada, iar prestigioasa publicație Mashable a numit-o “one of the most influential growth marketers“. În 2012, Tiffany a primit distincția Tech Woman of Canada.

Înscrierile la GPeC SUMMIT 4-5 Noiembrie se fac pe website-ul organizatorului, iar până pe 9 octombrie doritorii pot beneficia de Oferta Very Early Bird care le aduce un discount de 20 EUR + TVA din taxa de participare. Astfel, prețul unui bilet de acces pornește de la 159 EUR + TVA pentru ambele zile de eveniment, în loc de 179 EUR cât va deveni începând cu 10 octombrie: https://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/

GPeC 2019 este un eveniment powered by FAN Courier.
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Silver Partner: Retargeting.biz
Partener al Competiției Magazinelor Online: Carrefour
Eveniment susținut de: DPD, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GTS, Kiehl’s, Luigi’s Box, MoLoSo, MTH Digital, New Black, SEPHORA
Radioul Oficial: Kiss FM
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Limousine Service: City Limo


Despre GPeC

GPeC a pornit ca un eveniment de pionierat în comerțul electronic din România, cu o primă ediție organizată în 2006. Luând startul într-o perioadă în care comerțul online se afla în stadii incipiente, GPeC a fost partenerul dezvoltatorilor de magazine online, al antreprenorilor și comercianților online, al specialiștilor în marketing, contabilitate sau vânzări pentru afacerile online.
În contextul digitalizării, evenimentul a crescut și s-a adaptat la noile nevoi de învățare ale specialiștilor în marketing și comunicare, în prezent adresându-se tuturor brandurilor care activează în Digital, dar și zonei Corporate interesată de digitalizarea afacerilor tradiționale.

Contact presă
Andrei Radu, Founder & CEO GPeC, andrei.radu@gpec.ro
Elena Dobre, PR Specialist MSL The Practice, elena.dobre@thepractice.ro

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

GPeC SUMMIT 1-2 Noiembrie 2 zile de eveniment 100% online, 30+ speakeri internaționali și români

29 Oct 2021 3356

GPeC SUMMIT Noiembrie 2021 Comerțul online românesc crește cu 15% față de 2020

19 Oct 2021 3817

6 jucători importanți din E-Commerce s-au alăturat demersului GPeC de a sprijini magazinele online înscrise în Competiția GPeC 2021

16 Sep 2021 3346

Școala de Vară GPeC 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

29 Jun 2021 2221

GPeC SUMMIT Online 24-25 Mai ultimele zile de înscrieri cu cel mai mic preț la GPeC

13 May 2021 2479

Școala de Iarnă GPeC Online 24-28 feb. 2021 Cursuri intensive de E-Commerce și Digital Marketing

11 Feb 2021 2961

Studiu iSense Solutions pentru GPeC 2020 Creștere de 41% a sectorului e-commerce pe fondul pandemiei COVID-19

16 Nov 2020 2613

Gala Premiilor eCommerce 2020 ediția de 15 ani, și-a desemnat câștigătorii

05 Nov 2020 3431

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie 100% E-Commerce & Digital Marketing

26 Oct 2020 3673

Ultimele zile de înscrieri Early Bird la la GPeC SUMMIT Online discount-uri cuprinse între 40 și 70 EUR la Evenimentul Anului în E-Commerce & Digital Marketing

20 Oct 2020 2674

GPeC SUMMIT 2-3 Noiembrie are loc exclusiv online 2 zile de Conferință, 15 Cursuri Intensive de E-Commerce & Digital Marketing, 30+ speakeri, 38+ ore de conținut practic

29 Sep 2020 2965

Competiția GPeC unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

05 Aug 2020 2351

Au început înscrierile la Școala de Vară GPeC cursuri online de E-Commerce & Digital Marketing pentru a avea un magazin online de succes

28 Jul 2020 2548

GPeC 2020 la start au început înscrierile magazinelor online în competiția 2020

13 Apr 2020 3324

Raport GPeC E-Commerce România 2019 Cumpărături online de peste 4,3 miliarde de euro, în creștere cu 20% față de 2018

04 Feb 2020 4353