Tulcea O firmă din Ilfov execută lucrări pentru eficientizarea energetică a unui bloc de locuințe

  • Primăria municipiului Tulcea a atribuit un contract pentru eficientizarea energetică a unui bloc de locuințe din municipiu.
  • Societatea câștigătoare este Șantier în Lucru SRL din Domnești, județul Ilfov.

Primăria Municipiului Tulcea a atribuit un contrac de servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și executie lucrări pentru proiectul „Eficientizarea energetică a blocului de locuințe din strada Gării, nr. 24, bl. 12, Asociația 2000, municipiul Tulcea, cod SMIS 130529”.

Valoarea contractului este de 968.133,84 lei.

Descrierea contractului

Serviciile și lucrările ce formează obiectul prezentei proceduri deservesc un interes public dat de eficientizarea energetică a blocului de locuințe din strada Gării, nr. 24, bloc 12 – Asociația 2000, Municipiul Tulcea. Potrivit Licitatiapublica.ro, proiectul va avea un impact major pentru reducerea consumurilor de energie și implicit a emisiilor de carbon.Realizarea proiectului va corespunde din punct de vedere tehnic și estetic cerințelor tehnice, economice și tehnologice a standardelor în vigoare. Se va asigura îmbunătățirea eficienței energetice în special prin lucrări de îmbunătățire a izolației termice și hidroizolarea anvelopei clădirii (pereți exteriori, ferestre, tâmplărie, planșeu superior, planșeu peste subsol), șarpantelor, reabilitarea și modernizarea instalației de distribuție și colectare apă, parte comună a clădirii tip bloc de locuințe.

Prezenta procedură de achiziție publică are ca obiect realizarea achiziției publice de:
a) servicii de proiectare tehnică și asistență din partea proiectantului;
b) execuție lucrări.

Din perspectiva dispozițiilor art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere faptul că obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în servicii și lucrări, se aplică dispoziţiile actului normativ indicat aplicabile pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului în cauză (respectiv lucrări), achiziția având caracter mixt.

Etapele necesar a fi parcurse pentru realizarea investiției sunt date de:


A. elaborarea proiectului tehnic:
a) în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului României nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;


b) cu respectarea conținutului Ghidului Solicitantului – Condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul apelului de proiecte cu titlul POR/2019/3/3.1/A/ITI/2 (se va avea în vedere Grila de analiză a conformității și calității proiectului tehnic -Anexa 3.1.A – 3.c) aprobat prin Ordinul Viceprim-ministrului, Ministrul dezvoltării regionale și administrației publice nr. 1535/10.04.2019 – publicat pe site-ul www.inforegio.ro;

B. a) asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor;
b) executarea lucrărilor.

Obiectul contractului se realizează în 2 etape, după cum urmează:
a) Etapa I: Servicii de proiectare tehnică – perioada aferentă acestor servicii este de 2 luni;
Serviciile ce formează obiectul achiziției se prestează în următoarele sub-etape:
a1) Etapa I: elaborare proiect tehnic de execuție, proiect pentru organizarea executiei lucrărilor, caiet de sarcini pentru execuție lucrări, detalii de execuție, proiect pentru autorizația de construire aferente obiectivului de investiții, în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, Anexa nr. 10 și obținere autorizație de construire. La faza de proiect tehnic și detalii de execuție, prestatorul are obligația de a prezenta și devizul general însoțit de partea economică confidențială a lucrărilor conform formularelor prevăzute în H.G. nr. 907/2016.

a2) Etapa a II-a: asistență tehnică din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuție a lucrărilor, perioada aferentă acestei etape fiind de 8 luni.
b) Etapa II: Execuție lucrări și servicii de asistență din partea proiectantului – cea de a doua etapă contractuală, dată de execuția lucrărilor, coincide și cu cea de a doua etapă de prestare a serviciilor, constând în asistența tehnică din partea proiectantului pe durata execuției lucrărilor, ce includ echiparea cu utilaje și dotarea spațiilor, conform specificațiilor Caietului de sarcini aferent achiziției.

Durata aferentă Etapei I (serviciile de proiectare tehnică): 2 luni reprezentând perioada pentru elaborarea documentațiilor tehnice pentru obținerea avizelor/acordurilor necesare în vederea autorizării lucrărilor, elaborarea proiectului tehnic, a caietelor de sarcini pe specialități, detaliilor de execuție, proiectul pentru autorizația de construire, proiectul pentru organizarea execuției lucrărilor, aferente obiectivului de investiții, verificarea documentațiilor de către autoritatea contractantă;

Durata aferentă Etapei a II-a: 68 luni din care:
- 8 luni - durata de executare a lucrărilor (stabilită conform ofertei desemnate câștigătoare) și durata serviciilor de asistență tehnică din partea proiectantului pe parcursul executării lucrărilor;
- minim 60 luni - perioada de garanție acordată lucrărilor.

Din durata totală a contractului, durata de prestare a serviciilor și de execuţie a lucrărilor este de maxim 10 luni.

Persoanele care deţin funcţii de decizie în cadrul autorității contractante

Hogea Constantin – Primarul Municipiul Tulcea; Luca Andaluzia – Viceprimar al Municipiul Tulcea; Marinescu Petre – Viceprimar al Municipiul Tulcea; Antonescu Alina – Director executiv, Direcția Economică; Marinov Gabriela – Inspector superior, Direcția Management Proiecte cu Finanțare Nerambursabilă; Corsei Niculina - Şef Serviciu Buget Contabilitate, Direcția Economică; Gaidanut Raluca – Şef Serviciu Achiziţii Publice; Bărbuță Monica – Consilier Achiziții Publice, Serviciul Achiziţii Publice; Stuparu Lidia – Consilier Achiziții Publice, Serviciul Achiziţii Publice; Mititelu Răileanu Gabriela- Consilier Achiziții Publice, Serviciul Achiziţii Publice; Ivanov Daniela- Consilier Achiziții Publice, Serviciul Achiziţii Publice; Marin Vasile– Inspector de specialitate, Serviciul Management Proiecte, Infrastructură și Mediu, Direcția Management Proiecte cu Finanțare Nerambursabilă; Alexandru Nicușor – Consilier, Biroul Management Proiecte de Resurse Umane, Asistență Socială, Educație, Cultură, Turism Direcția Management Proiecte cu Finanțare Nerambursabilă; Bocăneală Ioan- Inspector de specialitate, Serviciul Management Proiecte, Infrastructură și Mediu Direcția Management Proiecte cu Finanțare Nerambursabilă; Băsău Nela-Mihaela – Expert, Compartiment Control Financiar Preventiv, Direcția Economică; Mirea Gabriela – Expert Compartiment Control Financiar Preventiv, Direcția Economică; Pintilie Marius Vasile – Consilier juridic Biroul Contencios Administrativ, Direcția Administrație Publică Locală. Matei Gabriela Fănica – Expert Serviciul Buget Contabilitate, Direcția Economică.

Despre Șantierul în Lucru SRL

Societatea câștigătoare Șantierul în Lucru SRL a fost înființată în Domnești, județul Ilfov, în anul 2017.

Potrivit Registrului Comerțului, capitalul social subscris este de 200 lei, integral vărsat, compus din 20 părți sociale, fiecare a câte 10 lei. Asociații societății sunt Tiberiu-Constantin Dumitru și Alina Dumitru. Tiberiu-Constantin Dumitru este și administratorul societății.

Domeniul principal de activitate este lucrări de construcţii a clădirilor rezidenţiale şi nerezidenţiale.

Pe anul 2019, societatea a înregistrat un profit de 457.481 lei, o cifră de afaceri de 2.988.018 lei și un număr de 6 salariați.


Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“
 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.


Citește și:
Sistemul de iluminat public din municipiul Tulcea va fi modernizat

Ti-a placut articolul?




Nume:

Email:

Comentariu*:

Articole asemanatoare

Imobiliare Constanța Stere Uda continuă investiția din Faleză Nord! Documentele, depuse la APM Constanța

17 Dec 2023 1132

Licitații Tulcea Primăria Tulcea, contract de 3,94 de milioane de euro cu două companii, pentru reabilitarea energetică a blocurilor de pe strada Gării (DOCUMENT)

17 Sep 2023 1039

Licitații județul Constanța Şcoala Tătară din Cobadin intră în renovare. Cine a câștigat contractul de proiectare și execuție lucrări? (DOCUMENT)

08 Aug 2023 1684

Societatea care demolează stadionul din Constanța, amendată de Garda de Mediu cu 15.000 de lei (GALERIE FOTO)

19 Jul 2023 1051

Credeți că șantierele din municipiul Constanța vor fi finalizate în cursul anului viitor?

19 Dec 2022 2587

Contract semnat între Primăria Tulcea și o firmă din județul Ilfov. Ce proiect este vizat (document)

13 Oct 2021 2781

Primăria Municipiului Tulcea, contract de servicii cu o firmă din județul Ilfov (document)

20 Aug 2021 3248

Licitația organizată de Primăria Negru Vodă, anulată. Trebuie reevaluată oferta câștigătoare

31 May 2021 2520

Colegiul Economic Delta Dunării, din Tulcea, se modernizează. Contract de peste 80.000 de euro

04 Feb 2021 3736

Accident de muncă în Şantierul Naval Mangalia - 2 Mai! Un muncitor a ajuns la spital

25 Jul 2018 5107

Cazinoul este în șantier? Un câine își face datoria (galerie foto)

29 Jun 2016 2433

Societate comerciala angajeaza personal cu experienta si certificari dovedite in domeniul naval

19 May 2015 2391

„Şantier în lucru“ Un documentar despre Constanţa, Cluj şi Iaşi, prezentat la Bienala de Arhitectură de la Veneţia

27 Sep 2014 2130