26 Nov, 2023 10:33
901
Până în primăvara anului viitor, reprezentanții Organizației de Management al Destinației Mamaia Constanța doresc să selecteze cei mai importanți tour-operatori care au prezentat interes la târgurile de turism din Varșovia și Londra, alături de potențiali parteneri media, care să viziteze orașul Constanța și stațiunea Mamaia într-un info trip, pentru a cunoaște cele mai importante atracții turistice și servicii pe care le oferă destinația noastră.“Suntem mulțumiți de rezultat, ne-am promovat în Polonia, o piață de peste 40 de milioane de turiști și cu vecinătățile aproximativ 100 de milioane de persoane interesate de acest târg de la Varșovia. Destinația Mamaia Constanța a luat legătura cu operatori de turism, companii aeriene low cost, influenceri, bloggeri, jurnaliști, cât și companii media pentru promovare pe piața poloneză. Produsul nostru principal - soarele, plaja, distracția din stațiunea Mamaia, cât și istoria orașului Constanța... Așadar vom vedea aceste rezultate în sezonul estival viitor și de ce nu, dacă vom face lucrurile așezat și cu logică, încet-încet pe următorii ani s-ar putea - și eu cred cu putere acest lucru, că vom avea turiști polonezi, din țările baltice sau turiști din Germania în destinația noastră turistică”, a declarat George Măndilă, Președinte Destinația de Management al Organizației Mamaia Constanța.
„România a avut statutul de țară parteneră în cadrul târgului de la Varșovia din acest an, unde au participat peste 500 de expozanți din întreaga lume. Evenimentul a reprezentat oportunitatea de a aduce în atenția turiștilor străini frumusețile naturale și culturale ale României.
Participarea asociației noastre la târgurile internaționale de turism face parte din activitățile OMD-ului pentru promovarea destinației Mamaia- Constanța“ - au mai precizta reprezentanții OMD Mamaia Constanța.
Ti-a placut articolul?
Adauga un comentariu
Nume:
Email:
Comentariu*: